Saturday 22 September 2012

SUPER SUNDAY -Player pilihan aku.


Siapa pilihan kalian malam ni? Ini pilihan aku. Harapan aku, Riena bagi persembahan terbaik beliau, kalo tak, start next game gantikan dengan Jones, BR kene tegas sound Pepe. Skartel jangan buat silly mistake lagi. G.Johnson jangan malas kejar bola kalo dah terlepas. Sahin mendapat rentak (perform) malam ni. J.Shelvey walaupun dia tgh perform, aku rasa dia harus masuk 2nd half baru menjadi. Gerrad kene jadi leader utk 1st game. dia mmg captain favourite semua, tapi lately ni, dia macam lost skit. Tak dapat adapt dengan strategi BR atau apapun x tahu larr.. Assaidi perlu diberi peluang main utk game ni tp 2nd half, mgkin dia bole jd supersub dgn kelajuan dgn skill mengentel beliau. Macam Alex Ferguson slalu guna chicarito utk game lawan Liverpool. Finally, aku harap Suarez mengamuk malam ni, buktikan dia masih lagi antara penyerang yg paling digeruni dalam EPL season ni. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment