Sunday 7 October 2012

Kecundang lagi...

walaupun x kalah.. aku tetap rasakan seperti kita kecundang lagi malam tadi. Kecundang nak mendapatkan 3 mata penting!
 dimana silapnya?
aku rasa defend kita okie malam tadi..
Riena pun ok, atleast tak bolos.
Tapi tetap tiada jaringan.. 3 kali goal post kowt..
badi season lepas lagi ker.. aduyaiii...
Stoke City memang gunakan kepakaran mereka iaitu fizikal contact.
Malangnya, banyak yang terlepas hukuman sekurang-kurangnya kad kuning!
Sahin kurang menjadi malam ni.. begitu juga Sterling yang masih takut-takut..
Suso ok malam ni tapi BR keluarkan plak...
Joe Cole? damn.. dia masih tak fit. Apsal bukan Borini?
Kesilapan besar BR malam tadi psal memasukkan J.Cole.
Aku harap dia dah xde lepas transfer Januari ni.. semak!
Lepas minit ke-70, Stoke City dah mula susun Bas depan pintu goal..
Bayangkan sampai 3-4 orang duk jaga Suarez.. masaklah..
Apadaaa..
Memang target Seri dah cukup??
Aku rasa midfield Liverpool perlu lebih kreatif next game..
Game cantik? Kontrol game? player skillfull.. tapi kalo x menang jugak, no point gak..
Maka dengan ini kita terus keciciran mata
lagi mau sembang psal Top 4? ghontikanlah..
Dapat Top 6 pun dah kira ok sangat dah..
Bukan aku tak yakin.. tapi kita kena belajar terima hakikat
Liverpool kini bukan lagi Liverpool dimasa zaman kegemilangan dulu
Banyak yang perlu diperbaiki
Bagaimanapun, aku percaya, Brendan Rodger tetap calon yg sesuai untuk mengemudi Team kesayangan kita semua..
bagi dia masa.. pastinya Liverpool akan kembali digeruni pihak lawan selepas ini
Selepas Suso, Sahin, Sterling, Wisdom, Borini, Asaidi dan player2 muda lain semakin matang dengan permainan tiki-taka BR ni, Insya'Allah..
YNWA Kopites!

No comments:

Post a Comment